تلفن ویژه مشاوره 02188874123

متاسفانه مطلبی وجود ندارد

تور سفر به سریلانکا زمستان 1402

اگر قصد سفر به کشور سریلانکا در فصل زمستان را کرده اید، میتوانید شاهد مناظر فوق العاده ای از تپه‌های پوشیده از جنگل سریلانکا، سواحل زیبا، شهرهای باستانی و فرهنگی را در حالی که با قطار درجه یک و ماشین راننده از تجربه‌ای خیره‌کننده به تجربه دیگر سفر می‌کنید، کشف کنید.

 

شرایط آب و هوای سریلانکا در زمستان

نوامبر تا آوریل فصل خشک در سریلانکا است که فرار عالی از هوای سرد زمستان در اروپا و ایالات متحده را ارائه می دهد. به ما اجازه دهید تا شما را در یک تور فراموش نشدنی از شهرهای باستانی، معابد و کاخ ها، مزارع چای، باغ ها، فیل ها و پارک های ملی که با چند روز آرامش در سواحل زیبای استان جنوبی به پایان میرسد، حمل کنیم.

 

بهترین مکان های دیدنی سریلانکا در فصل زمستان

تور بزرگ زمستانی ما به درستی نامگذاری شده است زیرا بهترین‌های تاریخ، حیات وحش، فرهنگ و سواحل سریلانکا را در یک پکیج تور کاملاً هماهنگ شده ترکیب می‌کند. این سفر فراموش نشدنی VIP شما را در راحتی با تهویه مطبوع با وسیله نقلیه راننده شخصی خود و راهنمای فارسی زبان منتقل می کند. ما از تمام ترتیبات و جاذبه های هتل مراقبت می کنیم، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید، دوربین آماده باشید و از مناظر باشکوه لذت ببرید. به ما اجازه دهید تا شما را در یک تور فراموش نشدنی در شهرهای باستانی، معابد و کاخ ها، مزارع چای، باغ های گیاه شناسی، یتیم خانه های فیل و پارک های ملی حمل کنیم و با اقامتی آرام در سواحل زیبای استان جنوبی به پایان برسد. ایده آل برای تمام سنین، تور ما شامل برخی از تجربیات سریلانکا است که به سادگی برای مسافران مستقل امکان پذیر نیست.

 

رزرو تور سریلانکا زمستان ۱۴۰۲

اگر می‌خواهید بهترین جاذبه‌ها، مناظر فرهنگی و نقاط زیبایی خیره‌کننده سریلانکا را در امنیت و آسایش ببینید، سفر شما هم‌اکنون آغاز می‌شود که تور بزرگ سریلانکا زمستان 1402 فراموش‌نشدنی خود را با ما رزرو کنید. در اینجا فقط یک نگاه اجمالی است به آنچه باید منتظر آن باشیم. همچنین لازم به ذکر است که مجموعه لوکس تریپ به عنوان مجری مستقیم تور سریلانکا، در زمستان 1402 بهترین شرایط را برای مسافران خود در نظر گرفته است. مجموعه ما به عنوان کارگزار تور سریلانکا، در تور سریلانکا زمستان 1402 علاوه بر در نظر گرفتن بهترین گشت ها و خدمات، پرداخت عوارض خروج از کشور و خدمات CIP را برای مسافران محترم در نظر گرفته است.

 

 

همین الان تماس بگیرید