تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور انگلیس اسکاتلند ۲ فروردین ۱۴۰۳ ، ۱۲ روز و ۱۱ شب

6 شب لندن، 2 شب منچستر، 2 شب ادینبورگ
2 فروردین
ایرلاین : پرواز ترکیش
۱۲ روز و ۱۱ شب
قیمت از
۴۹۹۰ یورو + ۴۹,۹۹۰,۰۰۰ تومان

تور انگلیس نوروز

خیابان هایی پر از فرهنگ و هنر، اتمسفری سبک و بارانی، ساختمان ها و خیابان های تجملاتی به همراه کاخی شکوهمند، آیا شما هم دوست دارید که به چنین مکانی بروید ؟ اگر پاسخ شما بله است پس کشور انگلیس گزینه ای بسیار مناسب برای شما میباشد. شاید برای شما هم تا الان سوال شده باشد که انگلیس چجور جایی است؟ آب و هوای آن چگونه است؟ آیا ارزش سفر کردن دارد؟ اینها نمونه ای از سوالات هستند که امروز قرار است به آنها پاسخ بدهیم.

انگلیس کشوریست با تاریخ و تمدن بسیار کهن در جهان، همچنین کشوری با فرهنگ غنی و آداب و رسوم بسیار جالب که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. از خیابان های شلوغ و پر جمعیت شهر بزرگ لندن تا روستای ری در ساسکس شرقی، هر جا را که نگاهی بیندازید میتوانید تلفیق زیبایی از هنر انسانی و طبیعی را مشاهده کنید.

 

مکان های دیدنی انگلیس کجا ها هستند؟

آیا میدانید که مهم ترین شهر انگلستان کجا است؟ یا واحد پولی این کشور چگونه است؟ اجازه بدهید کمی راجب عجایب کشور انگلیس با شما صحبت کنیم.

لندن که به پایتخت صنعتی جهان نیز معروف است، مهم ترین شهر انگلیس است که بسیاری از آثار تاریخی را میتوانید در این شهر لوکس پیدا کنید. همچنین این شهر زیبا پایتخت انگلیس نیز میباشد که اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، بسیار لایق چنین عنوانی است.واحد پولی این کشور نیز پوند استرلینگ (GBP) است که یکی از ارزشمندترین واحد های پولی جهان است (جایگاه پنجم در بین ارزشمند ترین واحد های پولی جهان).

تصور کنید در خیابان هایی رانندگی کنید که تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی در آن برعکس است. از همین رو میخواهیم بگوییم که کشور انگلیس جزو معدود کشور هاییست که جهت رانندگی در آن برعکس، یعنی از سمت چپ است. رانندگی در انگلیس یکی از عجیب ترین تجربه هاییست که هر توریستی آن را میبیند. همچنین باید این را هم اضافه کنیم که تمامی ماشین ها در انگلیس فرمانشان در سمت راست قرار دارد، برعکس خیلی از کشور ها ازجمله کشور خودمان.

بگذارید به بحث قبلی خود برگردیم، بیاید کمی راجب شهر لندن صحبت کنیم. شهر لندن یکی از شهر های توریستی مهم کشور انگلیس است که هر ساله توریست های زیادی را با جاذبه های گردشگری فراوانش به خود فرا میخواند.

اگر بخواهیم از گوشه کنارای این شهر بگوییم، قرار نیست که این مطلب را هیچوقت به پایان برسانیم، اما اجازه بدهید که کمی درباره جاذبه های توریستی معروف شهر بزرگ لندن با شما سخن بگوییم.

چشم لندن  (London Eye) یکی از جاهای گردشگری لندن که بسیار محبوب است، که نه تنها به عنوان بلند ترین چرخ و فلک اروپا نیز شناخته میشود، بلکه به یک نماد ملی در این کشور نیز برگزیده شده است. چشم لندن یکی از عجیب ترین معماری ها را دارد به گونه ای که این سازه 135 متری تنها بر روی دو پایه A شکل آن هم در یک طرف خود ثابت مانده است.

یکی دیگر از مکان های بسیار معروف شهر لندن، برج معروف لندن (London Tower) است که در اصل باید گفت که «قصر سلطنتی علیاحضرت و قلعه نظامی برج لندن» نام دارد. این قلعه با شکوه و زیبا، به نوبه خود میتواند یک روز کامل از زمانی که در لندن هستید را بگیرد، چرا که فضاهای دیدنی آن تمامی ندارد.

مکان دیدنی بعدی که میخواهیم درباره اش برایتان توضیح دهیم، اتاق های جنگ معروف ترین نخست وزیر بریتانیا یعنی وینستون چرچیل میباشد یا به انگلیسی (Churchill War Rooms). این اتاق ها در زیر خیابان های لندن، جایی که در زمان جنگ جهانی دوم مهم ترین اطلاعات جنگی و تاکتیکی درش ساخته و نگهداری میشدند هستند. فضایی به سبک جنگ جهانی دوم، اتاق های کنفرانس در هم تنیده و نقشه های کشور های جهان که به دیوار های اصلی اتاق ها وصل شده اند، به گونه ایست که انگار تمامی فیلم هایی که از دوران جنگ جهانی ساخته شده اند را به وضوح میتوانید ببینید.

آیا شما نیز به تماشای کلیسا ها علاقه دارید؟ یا اینکه فردی هستید که از سبک سازه کلیساها خوشتان می آید؟ یا اینکه فردی هنری هستید و صرفا از تماشای مکان هایی که ظرافت هنر درشان دیده میشود لذت میبرید؟ پس بی معطلی بریم سراغ مکان دیدنی بعدی شهر لندن، یعنی کلیسای وست مینستر ابی (West Minster Abbey). این کلیسا یکی از باشکوه ترین کلیساهای لندن است که اگر اخبار را دنبال کنید، این کلیسا را حتما دیده اید. چرا که این کلیسا میربان بسیاری از تاجگذاری ها بوده و هر ساله جمعیتی به اندازه 1 میلیون نفر فقط برای تماشای این کلیسا به لندن سفر میکنند.همچنین باید این را هم اضافه کنیم که این کلیسای بسیار زیبا در لیست میراث های فرهنگی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

نوبتی هم باشد نوبت دوست داران موجودات آبزی و علاقه مندان به دریا است. میخواهیم برای شما علاقه مندان، اکواریوم سی لایف لندن (Sea Life London) را معرفی کنیم. تصور این را کنید که زندگی در اطراف آب های لندن برای موجودات زیر دریا چگونه است، آیا دوست دارید بدانید؟ پس سی لایف بهترین گزینه است. با رفتن به این مکان بسیار شگفت انگیز و رد شدن از تونل اقیانوسی اش، دیدی بسیار جدید نسبت به مکان های زیر دریا پیدا خواهید کرد به گونه ای که حتی نمیتوانید تصورش را بکنید.

برای علاقه مندان به مکان های فوق لوکس و سلطنتی، بهترین مکانی توریستی که میتوانید به آن سر بزنید گل سرسبد بریتانیا یعنی کاخ باکینگهام (Buckingham Palace) که معروف ترین کاخ سلطنتی جهان است. برای دوستداران هنر و معماران عزیز که قصد سفر به انگلیس دارند، این کاخ بینظر را پیشنهاد میکنیم، چرا که نهایت ظرافت و زیبایی را میتوانید حتی در کاشی کاری های ساده این کاخ نیز پیدا کنید. سبک معماری این كاخ نئوكلاسیكی است كه حدودا از نیمه دوم قرن ١٨ تا نیمه دوم قرن ١٩ در اروپا رواج داشت. در این سبک معماری، تاكید روی ساختار و طراحی دیوارها و ستون‌ها است و برای هر كدام از قسمت‌های مختلف بنا طراحی های مجزایی انجام می‌شود.

این مکان ها از معروف ترین مکان های توریستی شهر لندن به حساب میرود که حتما پیشنهاد ما است اگر برای سفر به انگلیس دارید خود را آماده میکنید، حتما به این مکان ها سری بزنید. لازم  به ذکر است که لوکس تریپ با بیش از سالها تجربه در زمینه سفر های توریستی، به شما کمک میکند تا با صرفه جویی در وقت خود، بتوانید بهترین استفاده را از سفر داشته باشید.

هزینه سفر به انگلیس چقدر است؟

بگذارید اینگونه برایتان شرح دهیم که کشور انگلیس، جزو یکی لوکس ترین سفر هایی است که میتوان با هزینه ای نه چندان زیاد به آن رفت. باید بگوییم که بسته به نوع سفری که میکنید، هزینه های میتواند تغییرات زیادی کنند. برای مثال آیا سفری که میخواهید انجام بدهید، سفری تک مقصدی است یا چند مقصدی؟ آیا دوست دارید در هتلی باشید که همه چیز در اختیارتان باشد یا شخصی هستید که به بهانه خوردن صبحانه، دوست دارید گشتی درشهر بزنید؟ همگی میتوانند تاثیر زیادی در هزینه هایتان داشته باشند. از این جهت ما به شما تور اروپا لوکس تریپ را نیز پیشنهاد میکنیم که تور مقرون به صرفه است  ولی به طور کلی هزینه های متغیری از ۱۵ تا ۴۰ پوند استرلینگ را میتوانید برای یک روز در نظر داشته باشید. از غذاهای خیابانی لندن غافل نشید که در هیچ کجای دنیا نمیتوانید چنین تنوعی را به راحتی پیدا کنید. همچنین کافه هایی در سطح شهر هستند که میتوانید با هزینه ای کم، غذایی بسیار خوشمزه نوش جان کنید.

آیا میتوانیم ویزای انگلیس دریافت کنیم؟

سوال خیلی از ما ایرانی ها این است که آیا میتوانیم ویزا برای سفر کردن دریافت کنیم؟ جواب این سوال بله است، شما میتوانید با اقدام برای گرفتن ویزا به راحتی آن را دریافت کنید. حال بیایید کمی درباره ویزای انگلیس و مدارکی که به طور کلی نیاز دارید ارائه دهید تا ویزا دریافت کنید اطلاعاتی کسب کنیم.

دریافت ویزای شینگن

شنگن به طور ساده، توافق نامه ای است که در میان بیشتر کشور های اروپایی امضا شده است که برای راحتی مسافران ساخته شده. این توافق نامه به مسافران کمک میکند تا بدون اینکه نیاز داشته باشند از هر کشور به طور جداگانه ویزا دریافت کنند، با داشتن این ویزا به راحتی بتوانند به همه کشور هایی که در حوضه این توافق نامه هستند سفر کنند بدون اینکه مشکلی برایشان پیش بیاید. همچنین شما با داشتن این ویزا نیازی ندارید که برای رفتن به کشور های حوضه شنگن، پاسپورتی ارائه دهید و تنها با داشتن این ویزا و مدارک هویت میتوانید به راحتی سفر کنید.

ویزای شینگن هم در اصل همان ویزایی است که شما کمک میکند تا بتوانید با هدف توریستی یا تجاری برای مدت کوتاهی به تمامی این کشور های حوضه توافق نامه سفر کنید.

مدارک مورد نیاز به طور کلی به نمونه های زیر خلاصه میشند ولی بسته به نوع سفرتان میتوانند متفاوت باشند:

  1. شناسنامه
  2. کارت ملی
  3. عکس
  4. مدارک شغلی
  5. سند ملکی (در صورت وجود)
  6. پرینت گردش حساب 3 ماهه لاتین و تمکن یورو
  7. سند ازدواج (در صورت وجود)
  8. بیمه مسافرتی
  9. رزرو بلیط
  10. واچر قطعی هتل به همراه صورت حساب

نکته: تمامی مدارک برای صدور ویزا میبایست در دارالترجمه رسمی صرفا ترجمه گردد .

 

هزینه گرفتن ویزای شینگن چقدر ممکن است بشود؟

سوالی که ممکن است ذهن خیلی از مسافرین عزیز را مورد توجه قرار بدهد. اما جای نگرانی نیست چرا که در این مقاله قرار بود به سوالاتی شما پاسخ بدهیم. هزینه سفر طبق جدید ترین تصویبی که انجام شده است برای هر نفر بزرگسال حدود 80 یورو میباشد و این هزینه نیز میتواند بسته به سن اقدام کنندگان نیز متفاوت باشد. همچنین باتوجه به اینکه دفترکارگزاری سفارت VFS کارهای سفارت را انجام میدهد ممکن است هزینه ی بیشتری را لازم باشد با توجه به خدمات دریافتی خود پرداخت نمایید.و البته که نیازی نیست نگران محدودیت سنی باشید چرا که محدودیت خاصی برای گرفتن این ویزا وجود ندارد و هرکسی با هر سنی میتواند اقدام به گرفتن ویزای شینگن کند. برای دریافت ویزای شینگن شما باید وابستگی شغلی کافی به ایران را به مسئول پرونده خود اثبات کنید و نشان دهید که درآمد کافی برای هزینه های سفر خود دارید . از این رو داشتن گواهی اشتغال به کار به تنهایی برای سفارت ها کافی نیست و بهتر است سابقه ی بیمه نیز از محل کار خود داشته باشید . هچنین بسته به سفارتی که از آن اقدام میکنید ممکن است نیاز داشته باشید فیش حقوقی خود را نیز ارائه بدهید.

لوکس تریپ به عنوان مجری مستقیم تور انگلیس نوروز، به شما

همین الان تماس بگیرید