تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور مراکش 21 اردیبهشت | 7 شب و 8 روز

2 شب کازابلناکا +5 شب مراکش
21 اردیبهشت لغایت 28 اردیبهشت
ایرلاین : ترکیش
7 شب و 8 روز
قیمت از
2390$ + هزینه بلیط

در تور مراکش بهار ۱۴۰۳ چه خبر است؟

مراکش، کشوری در قسمت شمالی قاره آفریقا است که در کنار اقیانوس اطلس قرار گرفته. همچنین بخاطر موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد نیز از خاک حاصلخیز و مناسبی برخوردار است. قصد داریم تا امروز درباره یکی از زیبا ترین کشور های جهان صحبت کنیم که همچنین بسیاری از عرب ها آن را با نام المغرب میشناسند.

چرا مراکش را برای بهار انتخاب کنیم؟

مراکش تاریخی بسیار غنی دارد، فرهنگی توام با عرب ها و بربر، اروپایی که باعث شده تا شاهد بینظیر ترین سازه ها و دیدنی ترین رویداد ها در المغرب باشیم. از غذاهای معروف مراکشی گرفته تا فرهنگ زنده و پابرجایی که به بیش از چندین هزار سال پیش برمیگردد.

تور مراکش بهار 1403

تور مراکش بهار 1403

از زیبایی های این مقصد هرچقدر هم که بگوییم کم است. از همین رو میتوان فهمید، جایی که قرار است به آن سفر کنیم، دارای دیدنی های زیادی است. قصد داریم تا درباره سفری که میخواهیم به این کشور زیبا داشته باشیم صحبت کنیم تا بیشتر درباره برنامه سفری که برایتان در نظر داریم اطلاعات بدست بیاورید.

درباره تور مراکش بهار ۱۴۰۳

مقصد اولی که قرار است به آن سر بزنیم، میتوان گفت معروف ترین شهر المغرب میباشد. شهر زیبای کازابلانکا، حاشیه ای ترین شهر در تمامی مراکش. شهر کازابلانکا به عنوان بزرگترین شهر در مراکش نیز میشناسند، در کنار آن، این شهر به عنوان بندری مهم برای کارهای بازرگانی و قطبی اقتصادی برای کشور نیز بحساب میرود.

البته باید گفت که یکی از معروف ترین مناطق دیدنی در مراکش نیز درون این شهر واقع شده است، یعنی مسجد حسن دوم. در ادامه قرار است تا به پایتخت این کشور زیبا سر بزنیم، یعنی شهر معروف رباط. در این شهر میتوانید دیدنی های زیادی را بیابید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

شهر رباط در مراکش

شهری بسیار معروف بخاطر تاریخی شگفت انگیز و بناهای سازه ای منحصر به فرد و خیره کننده. شهر رباط یا به انگلیسی Rabat، یکی از دیدنی ترین های جهان بحساب میرود. در هنگام بازدید از این شهر قصد داریم تا به معروف ترین مناطق آن سر بزنیم، که یکی از آنها محوطه کاخ سلطنتی میباشد.

شهر رباط در تور مراکش بهار

شهر رباط در تور مراکش بهار

دیگر مکان دیدنی این شهر که به عنوان نمادی برای رباط نیز نامیده شده است، برج محمد پنجم میباشد. ترکیب شدن تاریخی بسیار کهن با مدرنیته امروز، شهری با این موقعیت را نباید نادیده گرفت. همین دلیلی برا آن شده تا به یکی از بهترین مقاصد برای توریست ها تبدیل شود.

درباره شهر مراکش

مراکش، به انگلیسی Marrakech از دیگر شهر های معروف این کشور میباشد. بخاطر داشتن فرهنگی سرزنده و بسیار کهن، معماری شهر سازی فوق العاده، و بازار های معروف برای خرید کردن، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

در هنگام اقامت این شهر، قرارا است که یک گشت تمام روز را به آن داشته باشیم. یکی از کانون های گردشگری که میخواهیم به آن سر بزنیم، باغ ماژورل و یادمان ایوسن لورن میباشد. این باغ بخاطر داشتن ساختمان های آبی رنگ و همچنین گیاهان منحصر به فردش، جزو یکی از شاهکار های هنر معماری در جهان بحساب میرود.

مسجد الکتیبه در تور مراکش بهار 1403

میتوان گفت که مشهور ترین مسجد در تمامی شهر مراکش، مسجد الکتیبه است، چرا که با داشتن مناره ای به اندازه 77 متر در خودش، به نمادی برای این شهر تبدیل شده است. همچنین بازدید از مسجد جامع الفنا که شاهکار میراث جهانی در سال 2001 بوده است نیز جزو یکی از فعالیت هاییست که انجام خواهیم داد.

شهر الصوریه در سفر به مراکش

بعد از آنکه صبحانه را در هتل میل کردیم، عازم شهر بسیار زیبای الصویره خواهیم شد. باید بگوییم که ای شهر بندری، جزو میراث فرهنگی یونسکو نیز میباشد که این بدان معناست، قرار است یکی از زیباترین مناطق در تمامی مراکش را با هم مشاهده کنیم.

شهر الصوریه در سفر به مراکش

شهر الصوریه در سفر به مراکش

در هنگام بازدید این شهر، از دیواره های ساحلی معروف آن بازدید خواهیم نمود. همچنین بازار های محلی که به نوبه خود یکی از بهترین فعالیت های مراکشی میباشد را نیز سر میزنیم و سپس به سمت کاراه های معروف تولید روغن آرگان میرویم تا از نزدیک پروسه ساخت آن ها را ببینیم. در انتها نیز قرار است با صرف نهار دریای، تور مراکش بهار را در این شهر به اتمام برسانیم و به هتل برگردیم.

بهترین زمان سفر به مراکش

کشور مراکش جزو یکی از دیدنی ترین مناطق در جهان بشمار میرود که زیبایی مسحور کننده ای را در خود دارد. از همین رو میتوان گفت که در طول سال، سفر های زیادی نیز به این کشور در حال صورت گرفتن است. بنابر این موضوع باید در نظر داشته باشید که زمانبندی مناسب میتواند کمک زیادی برای سفر کردن به این کشور به شما بدهد.

باید گفت که ممکن است در برخی از بازه های سال، شاهد افزایش جمعیت مسافران باشید که اصطلاحا به این بازه ها، زمنا طلایی سفر کردن یا Golden Time میگویند. در این زمان ها ممکن است شاهد مشکلاتی از قبیل کمبود بلیط هواپیما ویا مشکلات رزرو هتل باشید. بنابراین اگر میخواهید که سفری خوش را تجربه کنید، توصیه ما این است که از این بازه ها دوری کنید. یکی از این نمونه زمان ها، عید کریسمس میباشد.

بهترین فصل برای تور مراکش

کشور مراکش جزو آن دسته از کشور اییست که دارای آب و هوای بسیار مختلفی در مناطق مختلفش است. اما بسته به نوع سفری که در نظر داشته باشید، ممکن است که نیاز باشد در زمان های متفاوتی از سال به انها سر بزنید. البته اگر بدنبال این هستید که از تمامی امکانات شهر های این کشور استفاده کنید.

برای مثال باید گفت که شهر های بندری مانند کازابلانکا، دارای آب و هوای مدیترانه‌ای هستند. از همین رو باید گفت که بهترین زمان برای سفر به آنها، در زمان بهار و پاییز میباشد. از همین رو میتوانیم بگوییم که تور مراکش بهار 1403 نیز یکی از بهترین موقعیت هاییست که بتوانید از کشور مغرب دیدن کنید.

مکان های دیدنی مراکش

مکان های دیدنی مراکش

از دیگر زمان های مناسب برای سفر به کشور مراکش میتوان به پاییز اشاره نمود. چرا که در این فصل نیز شاهد آب و هوای خنک و مناسبی برای سفر کردن و انجام فعالیت های خارج از خانه را خواهیم بود. بنابراین توصیه میکنیم اگر میخواهید از تمامی خدمات شهر های این کشور مانند بازدید از سواحل و بازار گردی را تجربه کنید، توصیه میکنیم که حتما بهار و پاییز را برای خرید تور مراکش در نظر داشته باشید.

تجربه سفر به مراکش با لوکس تریپ

سفر به مراکش جزو یکی از بهترین مقاصدی بوده که تابحال توانسته ایم برای گردشگران آن را فراهم کنیم. آژانس luxtrip بیش از پنج دهه میباشد که به صورت تخصصی فعالیت خود را در حوضه تور مقاصد خاص مانند کشور مراکش آغاز نموده است . خرسنیدم از این بابت که توانسته ایم در طی این سال ها خواسته مشتریان خود را برآورده کنیم.

رضایتمندی شما عزیزان همیشه محرکی برای تلاش های بیشتر ما بوده و امروزه میتوانیم با افتخار بگوییم که لوکس تریپ به عنوان مجری مستقیم تور مراکش بهار امروز با جدیت بیشتر فعالیت خود را دنبال میکند. اگر شما نیز علاقه مند به گردشگری و سفر هستید، پیشنهاد میکنی مکه حتما از صفحه اینستاگرام ما به آدرس luxtriip سر بزنید.

همچنین میتوانید جهت خرید پکیج تور مراکش بهار 1403 و همچنین اطلاع از آخرین اخبار تور ها با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره های درج‌شده تماس‌بگیرید.

جاذبه های گردشگری در مراکش

جاذبه های گردشگری در مراکش

همین الان تماس بگیرید