تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور آفریقای جنوبی 9 خرداد | 11 شب و 12 روز

4 شب کیپ تاون + 2 شب پارک جنگلی + 3 شب سان سیتی + 2 شب ژوهانسبورگ
9 خرداد
ایرلاین : پرواز قطری
11 شب و 12 روز
قیمت از
3390 دلار + هزینه بلیط

تور آفریقای جنوبی 15 فروردین | نوروز 1403- 10 شب و 11 روز

2 شب ژوهانسبورگ + 1 شب پارک جنگلی + 3 شب سان سیتی + 4 شب کیپ تاون
15فروردین
ایرلاین : قطر ایرویز
10شب و 11روز
قیمت از
3390 دلار + 69.990.000 تومان

تور آفریقای جنوبی 3 فروردین | نوروز 1403- 10 شب و 11 روز

۴ شب کیپ تاون + ۲ شب پارک جنگلی + ۳ شب سان سیتی + ۱ شب ژوهانسبورگ
3 فروردین
ایرلاین : قطر ایرویز
10شب و 11روز
قیمت از
3390 دلار + 69.990.000 تومان

در تور آفریقای جنوبی بهار ۱۴۰۳ چه اتفاقاتی می‌افتد؟

قاره آفریقا یکی از دیدنی ترین هاییست که در ما بین دیگر قاره ها، بیشترین تاریخ و تمدن را در خودش جای داده. از همین رو میتوان گفت که به عنوان گهواره بشری نیز شناخته میشود. از اهرام مصر گرفته تا کشور آ،ریقای جنوبی در پایین ترین نقطه اش، همگی داستان های شگفت انگیزی برای گفتن دارند.

امروز میخواهیم درباره کشور آفریقای جنوبی یا به انگلیسی South Africa، یکی از دیدنی ترین های این قاره است. شهر های بسیار مهمی نیز در این کشور قرار دارند که هم از نظر سیاسی و هم از لحاظ گردشگری بسیار ارزش بالایی دارد. شهر هایی نظیر ژوهانسبورگ، کیپ تاون که جزو کانون های اقتصادی و گردشگری در این کشور بشمار میروند، نمیتوان به راحتی ازشان گذر کرد.

آفریقای جنوبی چگونه کشوری است؟

آفریقای جنوبی کشوری واقع در قسمت جنوبی همین قاره است و جزو کانون های گردشگری در تمامی آفریقا بشمار میرود. سواحل و شهر هایی که در این کشور وجود دارند، جزو یکی از دیدنی ترین هایی اند که در هیچ قاره دیگری نمیتوانید به راحتی مانندشان را پیدا کنید.

تور آفریقای جنوبی در بهار

تور آفریقای جنوبی در بهار

آب و هوای آفریقای جنوبی در بهار به چه صورت است؟

اگر از ما بپرسید که بهترین فصل برای سفر کردن چه موقع است، به طور قطع میگوییم که به کجا میخواهید بروید؟ اگر بدنبال سفر به کشور های سردسسیر مانند روسیه هستید، به طور قطع باید زمان های گرم سال مانند تابستان را انتخاب کنید، کشور آفریقای جنوبی جزو کشور هاییست که آب و هوای گرم و خشکی را دارد.

بنابر این موضوع بهترین زمان های سفر میتواند برای پاییز ویا بهار باشد. از همین رو ما برای علاقه مندان به سفر های طبیعت گردی و دوست داران سافاری های معروف آفریقای جنوبی، فصل بهار و تابستان را پیشنهاد میکنیم. در این مواقع از سال بهترین اتفاقت طبیعی را میتوانید شاهد باشید.

برنامه سفر تور آفریقای جنوبی بهار

سفری که در انتظارمان است، با برنامه ریزی دقیق و متناسب با خواسته های مسافران عزیز میباشد. از همین رو میخواهیم معروف ترین شهر ها و کانون های توریستی این کشور را با هم مرور کنیم تا هنگام سفر به راحتی تصمیم بگیریم که مقصد بعدی‌مان چه خواهد بود.

شهر کیپ تاون، اولین کانون گردشگری در آفریقای جنوبی

شهری با فضای شاد و سرشار از زندگی، همچنین با داشتن قدیمی ترین کوه در جهان یعنی Table Mountain، به اولین مقصد ما در تور آفریقای جنوبی بهار انتخاب شده است. از جذابیت های سفر به این شهر میتوان گفت که به دیگر مکان های دیدنی معروف در تمامی آفریقای جنوبی مانند محله مالزیایی ها و همچنین سیگنال هیلز سر خواهیم زد.

مشهور ترین تور در تمامی آفریقای جنوبی

میتوان گفت که مهم ترین گشت در تمامی آفریقای جنوبی، در این شهر اتفاق خواهد افتاد. یعنی بازدید از کیپ پوینت و دماغه امید نیک، که در هنگام انجام این تور به ساحل بولدرز بیچ نیز خواهیم رفت و از پنگوئن های آفریقایی دیدن خواهیم کرد. همچنین باید گفت که یک گشت با کروز برای دیدن شیر های دریایی نیز انجام خواهد گرفت.

معروف ترین تور آفریقای جنوبی

معروف ترین تور آفریقای جنوبی

یکی دیگر از تور هایی که در هنگام اقامت شهر کیپ تاون قرار است صورت بگیرد، یعنی گشت هلیکوپتر بر فراز شهر کیپ تاون و همچنین بازدید از باغ گیاهشناسی جزو دیدنی های دیگر این شهر میباشد. نکته جالبی که درباره کیپ تاون میتوان گفت این است که مزارع انگور باشکوهی نیز در آن وجود دارند که از آنها همچنین دیدن خواهیم کرد.

ژوهانسبورگ، لوکس ترین شهر آفریقای جنوبی

شهری بسیار زیبا و لوکس که یکی از مشهور ترین جنگل های کشور، یعنی جنگل پیلانزبرگ با هتلی مجلل در قلب آن مربوط به این شهر میشوند. در هنگام اقامت خود داخل این شهر، دو گشت سافاری معروف در آن انجام خواهد گرفت. گشت های سافاری پیلانزبرگ یکی از معروف ترین ها در شهر ژوهانسبورگ میباشد.

همچنین هتل معروف کواماریتان، که در قلب این جنگل واقع شده است، معروف ترین هتل شهر میباشد که با خدمات VIP که به مشتریان و توریست های عزیز ارائه میدهد، اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. همچنین امکانات زیادی مانند استفاده از استخر و اتاق بازی های مختلف و معرو ترینشان یعنی تونل های زیر زمینی نیز جزو باید هاییست که تصویه میکنیم حتما از آنها بهره ببرید.

سان سیتی، معروف ترین منطقه آفریقای جنوبی

منطقه سان سیتی جزو کانون های توریستی بعدی هستند که حتما به آن سر خواهیم زد. هتلی بسیار زیبا که به هتل سلطنتی نیز شناخته میشود هم در اینجا وجود دارد. همچنین با وجود نزدیک بودنش به شهر ژوهانسبورگ، میتوان مکان های گردشگری دیگری مانند مجموعه گلدریف سیتی، مرکز صنایع دستی و دیگر جاها دیدن کنید و سواغتی های ارزنده ای را خریداری کنید.

منطقه سان سیتی در تور آفریقای جنوبی

منطقه سان سیتی در تور آفریقای جنوبی

در تور بهاری آفریقای جنوبی چه فعالیت هایی را انجام بدهیم؟

فصل بهار و تابستان، مخصوص انجام فعالیت های خارج از خانه میباشد. در هنگام گشت و گذار در آفریقای جنوبی، امکانات هتل هایی که در آنها اقامت داریم یکی از گزینه های مناسبی اند که میتوانید اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

فعالیت های ساحلی در تور آفریقای جنوبی بهار

سواحل آفریقای جنوبی یکی از دیدنی ترین ها در تابستان و بهار میباشند. برای گذراندان بعد از ظهری آرام و راحت میتوانید به یکی از ساحل های معروف آفریقای جنوبی رفته و از تماشای آفتاب و یا انجام بازی های ساحلی نهایت لذت را ببرید. توصیه میکنیم در زمان های آزاد حتما از خدمات ساحل ها استفاده کنید.

تجربه کوهنوردی در کشور زیبای آفریقای جنوبی

گشت زنی در جنگل جزو یکی از کار های هیجان انگیزیست که میتوانید انجام بدهید، همچنین در راستای همین موضوع، کوهنوردی در آفریقای جنوبی یکی از محبوب ترین فعالیت ها نیز میباشد. مسیر هایی که در هنگام قدم زدن خواهید دید بینظیرند و به هیچ عنوان دچار خستگی نخواهید شد.

چه زمانی به آفریقای جنوبی سفر کنیم؟

کشور آفریقای جنوبی یکی از دیدنی ترین ها در بین مقاصد توریستی بهار میباشد، از همین رو باید گفت که حتما برنامه ریزی مناسب برای سفر میتواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد تا از مشکلات احتمالی مانند گرانی و یا نبود بلیط هواپیما جلوگیری شود.

دلیل این مشکلات هم بخاطر این است که در برخی زمان های خاص در سال، حجم مسافران بسیار زیاد تر از حد معمول میشود. اصطلاحا به این بازه ها، زمان طلایی سفر یه Golden Time میگویند. بنابر این باید در نظر داشته باشید که اگر بدنبال تجربه سفری دلخوش و رحاتی را دارید، حتما از این بازه ها دوری کنید، عید کریسمس نیز یکی از این زمان ها میباشد.

تجربه سفر با لوکس تریپ به آفریقای جنوبی

آژانس لوکس تریپ، بیش از پنج دهه است که به صورت تخصصی فعالیت خود را در حوضه گردشگری و سفر های توریستی برای مقاصد خاص شروع کرده است. لطف و اعتماد مشتریان عزیز همیشه شامل حال ما بوده است و همین موضوعی دلیلی برای تلاش های بیشتر ما بوده تا بتوانیم خواسته های شما را برآورده کنیم.

برای علاقه مندان به تور آفریقای جنوبی، ما در luxtrip برنامه دقیقی بر اساس نیاز مشتریان و البته تجربه ای که در طی این سالها بدست آورده ایم ریخته ایم. توصیه ما برای علاقه مندان این است که حتما نسبت به مطالعه برنامه سفر هایمان کوشا باشند.

سفر به آفریقای جنوبی با لوکس تریپ

سفر به آفریقای جنوبی با لوکس تریپ

همچنین در صورت تمایل به خرید و دریافت مشاوره رایگان، میتوانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمائید. همچنین میتوانید به آدرس اینستاگرام ما به نشانی luxtriip سر بزنید و از آخرین اخبار مربوط به سفر ها و چارت پرواز هایمان باخبر شوید.

همین الان تماس بگیرید