تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور ژاپن 13 خرداد 1403 | 9 شب و 10 روز

3 شب اوساکا + 2 شب کیوتو + 4 شب توکیو
13 خرداد
ایرلاین : پرواز امارات
9 شب و 10 روز
قیمت از
4290$ + ۷۹.۹۹۰.۰۰۰ تومان

تور ژاپن کره جنوبی 8 خرداد | 11 شب و 12 روز

3 شب سئول + 2 شب جیجو + 2 شب اوساکا + 4 شب توکیو
8 خرداد
ایرلاین : امارات
11 شب و 12 روز
قیمت از
5690 دلار + هزینه بلیط

تور ژاپن 1 فروردین | نوروز 1403 – 10 شب و 11 روز

4 شب اوساکا + 6 شب توکیو
1 فروردین
ایرلاین : هواپیمایی قطر
10 شب و 11 روز
قیمت از
4390 دلار + 99.900.000 تومان

رزرو تور ژاپن بهار 1403

در سال 1403 به تور شکوفه‌های گیلاس ژاپن بهاری ما بپیوندید، این زمان عالی برای کشف فرهنگ و باغ‌های باشکوه ژاپن است. تور ژاپن توکیو، یکی از هیجان انگیزترین شهرهای جهان. از مناظر کوه فوجیاما شگفت زده شوید. بازار صبحگاهی در تاکایاما و معماری Shirakawa-go را کشف کنید. به شهر زیبای کانازاوا سفر کنید. برای اطمینان از جایگاه خود در این تور، اکنون رزرو کنید. به تور ژاپن بهار 1403 ما به ژاپن بپیوندید و تاریخ و فرهنگ منحصربه‌فرد ژاپن را در جمع گروه کوچکی مشتاق با یک تور عالی با راهنمایان و تورلیدرهای حرفه‌ای کشف کنید و خود را در فرهنگ واقعی ژاپنی غرق کنید.

تور ژاپن بهار 1403

سفرنامه و شکوفه های گیلاس

بهار در ژاپن زمان جشن است. زمستان طولانی به پایان رسیده است و درختان از شکوفه های گیلاس می ترکند. همه چیز از غذا گرفته تا مد، جشنواره ها و دکورها به استقبال فصل جدید می روند. این سفر چند روزه متنوع ژاپن شما را در سراسر جزیره اصلی هونشو، از انرژی توکیو تا زیبایی های طبیعی و فرهنگ جزیره میاجیما، میبرد. شکوفه های گیلاس را جشن می گیرد که در ژاپن به عنوان ساکورا شناخته می شود و نکات برتر و بهترین مکان های دیدنی ما را به اشتراک می گذارد.

شکوفه های گیلاس نه تنها به دلیل زیبایی و رایحه خود مورد توجه قرار می گیرند، بلکه خاص هستند زیرا بسیار زودگذر هستند. ماندگاری در هر شهری بیش از دو هفته، نشانه تغییر فصل، پایان زمستان طولانی و آمدن هوای گرمتر است، چه دلیلی بهتر برای جشن گرفتن همه به بیرون می‌روند تا از آنها لذت ببرند، چه آنها را در لبه کانال تحسین کنند، چه در دامنه تپه قدم بزنند و چه برنامه‌ریزی برای پیک نیک زیر شکوفه‌ها در پارک شهری با دوستان و خانواده. در طی آن چند روز، به نظر می رسد که شکوفه ها همه جا هستند و در سایه های ظریف صورتی و سفید خود بسیار زیبا هستند.

ساکورا چیست؟

ساکورا چیست؟

در سفر بهار، کلمه “ساکورا” را زیاد خواهید شنید و خواهید دید. این کلمه برای شکوفه های گیلاس در ژاپن است، اما کلمه ای پر از احساس است و به معنای بسیار بیشتر از گلبرگ های صورتی و سفید است.

زمان سفر خود را برای بهار در ژاپن تعیین کنید

هنگامی که بیشتر بازدیدکنندگان برای سفر بهاری خود به ژاپن برنامه ریزی می کنند، شکوفه های گیلاس صورتی و سفید گسترده را در ذهن دارند، اما اگر این زمان برای شما مناسب نباشد، یا طبیعت گل های زودهنگام یا دیرهنگام را تحویل دهد، همه چیز به هیچ وجه از بین نمی رود.

پس از شکوفه، پارک ها و باغ ها زنده می شوند، برگ های شاداب و تازه روی درختان ظاهر می شوند و حتی گونه های بیشتری به گل می رسند. یکی از موارد مورد علاقه ما بعداً بهار، تونل های دیدنی گل ویستریا است و ممکن است بخواهید جایی مانند پارک گل آشیکاگا در خارج از توکیو یا بازدید از اوجی در کیوتو را در نظر بگیرید.

شکوفه های گیلاس چه زمانی در ژاپن شکوفا می شوند؟

شکوفه های گیلاس چه زمانی در ژاپن شکوفا می شوند؟

در حالی که فصل شکوفه‌های گیلاس کوتاه است و پیش‌بینی آن با دقت کامل دشوار است، ما این دستورالعمل‌های ساده را دنبال کرده‌ایم و با کمی شانس نیز هر بار به اوج شکوفایی رسیده‌ایم.

درختان گیلاس در ژاپن از اواخر ژانویه در جزایر نیمه گرمسیری اوکیناوا تا ماه مه در بخش شمالی هوکایدو شکوفا می شوند. بنابراین اگر قصد دارید در سراسر کشور سفر کنید، باید مقصدهایی با ارتفاع و عرض جغرافیایی مشابه انتخاب کنید، اگر می خواهید فرصتی برای دنبال کردن جریان شکوفه های گیلاس به هنگام ترکیدن جوانه های آنها داشته باشید.

شکوفه‌ها معمولاً 1-2 هفته از اولین شکوفه‌دهی تا سقوط گلبرگ‌ها دوام می‌آورند، اگرچه حتی اگر فلاش اصلی را از دست بدهید، نخلستان‌هایی از درختان زودرس یا دیرگل و آب و هوای کوچک در شهرهای مختلف وجود دارد، بنابراین بعید است که به طور کامل از دست بدهید.

ما بازدیدهای خود را برای 2 هفته اول آوریل زمان بندی می کنیم، که گاهی اوقات از دو روز آخر ماه مارس شروع می شود. در حالی که هیچ تضمینی در طبیعت وجود ندارد و زمان شکوفایی بر اساس شرایط آب و هوایی متفاوت است، ما در هر بازدید خوش شانس بوده ایم که تمام مراحل از باز شدن جوانه های اولیه، از قله تا ریزش ابرهای گلبرگ را به مسافران عزیز نشان دهیم.

بهار در ژاپن

همین الان تماس بگیرید