تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور ویتنام 9 خرداد | 10 شب و 11 روز

2 شب هوشی مین، 4 شب دانانگ، 2 شب هانوی، 2 شب کشتی کروز
9 خرداد
ایرلاین : پرواز قطری
10 شب و 11 روز
قیمت از
2490$ + هزینه بلیط

تور ویتنام 3 فروردین | نوروز 1403 – 10 شب و 11 روز

3 شب هوشی مین + 3 شب دانانگ + 2 شب هانوی + 2 شب کشتی کروز
3 فروردین
ایرلاین : قطر ایرویز
10 شب و 11 روز
قیمت از
2590 دلار + 69.990.000 تومان

در تور ویتنام بهار ۱۴۰۳ چه در انتظارمان است؟

ویتنام، کشوری که بخاطر داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی در خود به یکی از دیدنی ترین های آسیا تبدیل شده است. سالانه گردشگران بسیار زیادی به این کشور در حال رفت و آمد هستند و همین باعث شده تا به یکی از کانون های توریستی درآسیا شناخته شود.

ویتنام در بهار چگونه است؟

ویتنام در بهار، یکی از دیدنی ترین کشور هایی میشود که باید به آن سر زد و از طبیعت و جنگل های انبوهی که دارد نهایت لذت را برد. همچنین بسیاری از فعالیت های ساحلی و پرسه زنی های در جنگل را میتوان به راحتی و بدون نگرانی از بابت خرابی آب و هوا انجام داد.

تور ویتنام بهار

تور ویتنام بهار

آب و هوای ویتنام در بهار چگونه است؟

ویتنام در زمان بهار، یکی از بهترین زمان های گردشگری را برای مسافران فراهم میکند. آب و هوای نسبتا گرم و مناسب برای انجام فعالیت های خارج از خانه تا در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را رقم بزنید. همچنین در برخی از نواحی که معمولا قسمت های شمالی تر ویتنام میباشد، شاهد بارندگی هایی نیز خواهیم بود.

این بدیع درحالیست که در قسمت های مرکزی و جنوبی، شاهد آب و هوای خشک تری هستیم. اما به طور کلی میتوان گفت که کشور ویتنام دارای آب و هوای گرم و شرجی میباشد. بنابر این موضوع باید در نظر داشته باشید که دربهار نیز بارندگی های مختلفی نیز در این کشور زیبا رخ میدهد.

برنامه سفر تور ویتنام بهار ۱۴۰۳

کشور ویتنام دارای یکی از دیدنی ترین کشوری هاییست که میتوان به آن در بهار سفر کرد. شهر های دیدنی ویتنام تمامی ندارند و هر گوشه کناره ای از آن را بگردید، شاهد شاهکار انسانی و طبیعی خواهید بود. قصد داریم تا درباره سفری که پیش رویمان است، یعنی تور ویتنام بهار ۱۴۰۳ بیشتر صحبت کنیم.

شهر هوشی مین، بزرگترین در تمامی ویتنام

کلان شهر هوشی مین، به عنوان کانونی برای خرید کردن و تفریح میباشد. خیابان های پر انرژی و سرزنده ای که در هوشی مین میبینید در هیچ جای دیگر تکرار نخواهد شد. تاریخ غنی و حماسه ای که در این شهر رخ داده باعث شده تا ساختمان های بسیار شگفت انگیزی برجای بمانند که مانندش را نمیتوان در جای دیگری دید.

شهر هوشی مین در ویتنام

شهر هوشی مین در ویتنام

تور بهاری ویتنام جزو یکی از محبوب ترین ها در آسیا بشمار میرود. در هنگام بازدید از شهر زیبای هوشی مین، به بزرگترین رودخانه آسیا، یعنی دلتای مکونگ خواهیم رفت. همچنین جزیره ای معروف در ویتنام که بهشتی برای توریست ها میباشد را نیز خواهیم دید، یعنی جزیره لاکپشت ها یا Tortoise.

شهر کوچی در تور ویتنام بهار 1403

شهر کوچی نیز یکی دیگر از مکان های دیدنی میباشد که قصد سر زدن به آن را نیز داریم. در این شهر تونل های زیرزمینی بسیار معروف را خواهیم دید. همچنین درباره یکی از مهم ترین اتفاقات رخ داده در تمامی ویتنام افتاده است، یعنی جنگ ویتنام بیشتر خواهیم دانست.

دانانگ، معروف ترین شهر ساحلی ویتنام

مقصد بعدی که در تور ویتنام بهار قرار است به آن سر بزنیم، شهر بسیار زیبای دانانگ میباشد. میتوان گفت که معروف ترین سواحل در تمامی ویتنام را در این شهر خواهید یافت. همچنین باید اضافه کنیم که این شهر با داشتن مراکز خرید متنوع در خودش، منطقه ای مناسب برای گرفتن سوغاتی میباشد.

شهر هوی آن، زیباترین شهر سنتی در جهان

نوبت به یکی از زیباترین شهر های سنتی در جهان میباشد. شهری که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. غیر ممکن است که کسی قصد سفر به ویتنام را داشته باشد و به این شهر زیبا سر نزند. همچنین یکی از معروف ترین محله های تمامی ویتنام و البته آسیا نیز در اینجا میباشد، یعنی منطقه باستانی.

پایتخت ویتنام شهر هوی آن

پایتخت ویتنام شهر هوی آن

شهر هانوی، پایتخت ویتنام

پایتختی برازنده با قدمتی بیش از هزاران سال. شهری که بخاطر معماری فرانسوی و سنتی آسیایی‌اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از همین رو میتوان گفت که مقصد بعدی ما نیز در تور ویتنام بهار 1403 این شهر فوق العاده میباشد. توصیه میکنیم حتما در هنگام اقامت خود و وقت های آزادی که دارید، به محله های دیدنی این شهر سر بزنید.

یکی از دیدنی ترین مکان های معروف در شهر هانوی، میدان قدیمی یا به انگلیسی Old quarter میباشد. معماری سنیت که در این شهر وجود دارد بسیار زیباست و از فرهنگ فرانسوی بسیار پیروی کرده است. لازم به گفتن است که هانوی به عنوان خان ای برای مهم ترین سازه های تاریخی و هنری ویتنام میباشد. از همین رو موزه های مختلفی نیز در این شهر وجود دارد که برای گذراندن وقت آزاد بسیار مناسب خواهد شد.

شهر نین بین و شالیزار های معروف ویتنام

یکی از دیدنی ترین هایی که در هیچ جای دیگر آسیا پیدا نخواهید کرد، شهر نین بین و شالیزار های آن میباشد. به طور کلی میتاون گفت که یکی از دیدنی ترین مناطقی که در سفر خود به ویتنام خواهید دید، همین منطقه است. قلعه باستانی، قصر اختصاصی امپراطور و همچنین غار های طبیعی نیز جزو دیدنی هاییست که قرار است به تمامی آنها سر بزنیم.

مزارع برنج در تور ویتنام بهار

مزارع برنج در تور ویتنام بهار

سوار بر کشتی کروز بر فراز آب های ویتنام

از جذابیت های سفر به ویتنام میتوان به حرکت بر روی آب های اشاره کرد. تفریحات آبی زیادی را درمدت زمان اقامتمان داخل کشتی کروز خواهیم داشت و بسیاری از دیدنی های ساحل ویتنام را سر میزنیم. غار های معروف خلیج و امکان شنا و قایق سواری بر روی آب های کریستالی یکی از دیدنی ترین های مسیر سفرمان خواهد بود.

چه زمانی را برای سفر به ویتنام در بهار انتخاب کنیم؟

به طور کلی، بهار و پاییز جزو زمان هایی‌اند که برای سفر کردن به کشور های با آب و هوای شرجی بسیار مناسب هستند. از انجا که کشور ویتنام نیز دارای هوای شرجی و گرم در بیشتر طول سال میباشد، بهار زمان مناسبی است تا بیشتر فعالیت های خارج از خانه را انجام بدهیم، مانند جنگل گردی و بازی های ساحلی.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که سفر کردن در برخی از بازه های زمانی در سال ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند. دلیل آن هم بخاطر این میباشد که حجم بسیار زیادی از مسافران در این بازه های خاص که با نام زمان طلایی سفر یا Golden Time میگویند، شروع به خرید تور های مختلف و گردشگری میکنند. از همین رو مشکلاتی از قبیل افزایش قیمت ناگهانی تور ها و کمبود هتل باید دست و نجه نرم کرد.

تجربه تور ویتنام با luxtrip

آژانس هواپیمایی لوکس تریپ، سلهای زیادیست که فعالیت خود را در حوضه گردشگری و لیدری تور های مختلف آغاز نموده است. مفتخریم که در طی این سالها توانسته ایم تا روز به روز به اعتماد مشتریانمان بیفزاییم و امروز به عنوان مجری مستقیم تور ویتنام، از سمت شما عزیزان مورد استقبال قرار بگیریم و تلاشمان را در راستای تحقق یافتن ارزش هایمان بیشتر کنیم.

همچنین کارشناسان مجرب ما به صورت تخصصی اینجا هستند تا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند. توصیه میکنیم که حتما پیش از انتخاب سفر و قصد خرید تور، از طریق شماره های درج شده با ما در لوکس تریپ تماس حاصل فرمائید تا بتوانیم شما را برای خریدی امن و عالی راهنمایی کنیم. همچنین میتوانید برای اطلاع گرفتن از آخرین اخبار مربوط به سفر های خارجی و تورها میتوانید به آدرس اینستاگرام ما به نشانی luxtriip سر بزنید.

همین الان تماس بگیرید