تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور سریلانکا | نوروز ۱۴۰۳ – 10شب و 11 روز

2 شب دامبولا + 2 شب کندی + 3 شب بنتوتا + 2 شب تنگاله + 1 شب کلمبو
4 فروردین 1403
ایرلاین : امارات
10 شب و 11 روز
قیمت از
1690$ + نرخ بلیط

تور سریلانکا نوروز 

بهار در سریلانکا از سپتامبر تا نوامبر، که یکی از بهترین زمان های سال برای سفر به سریلانکا است، به خصوص که آب و هوا در سراسر کشور شگفت انگیز است. این ماه ها دوره بین موسمی هستند، زیرا بین دو فصل باران های موسمی در سریلانکا قرار می گیرند. آب و هوای سریلانکا در جنوب و غرب نسبتاً خشک‌تر است، زیرا بادهای موسمی ماها در ماه اکتبر آغاز می‌شود و بخش‌های شمال شرقی کشور را خیس می‌کند. این فصل فضای سبز سرسبزی را به تپه ها پوشانده است که آن را به زمان مناسبی برای علاقه مندان به طبیعت، کوهنوردان و دوستداران حیات وحش تبدیل می کند.

 

شرایط آب و هوای بهاری سریلانکا

فصل بهار زمان بسیار خوبی برای سفر به سریلانکا است، زیرا بهار یکی از زمان های ایده آل برای سفر به سریلانکا است. آب و هوا برای اکتشاف فرهنگی و فعالیت های فضای باز مناسب است. دمای متوسط 31 درجه سانتی گراد (87 درجه فارنهایت) – 34 درجه سانتی گراد (93 درجه فارنهایت) میزان بارندگی 166 میلی متر – 382 میلی متر میباشد.

 

 

بهترین مکان های دیدنی سریلانکا در فصل بهار

در طول تور کلمبو خود در خیابان‌های شلوغ پرسه بزنید، جایی که می‌توانید از مکان‌های تاریخی مانند میدان استقلال، موزه ملی و معبد گانگارامایا در هوای دلپذیر و خشک بازدید کنید. در کشور سرسبز چای، از جمله Nuwara Eliya، مناظر خیره کننده و مزارع چای را نگاه کنید. همچنین، می توانید در پارک ملی الا و هورتون پلینز با دمای دلپذیر پیاده روی کنید. از پیشنهادات تاریخی مثلث فرهنگی سریلانکا را بازدید کنید: Anuradhapura، Polonnaruwa، و Sigiriya، و معابد غار Dambulla را کشف کنید، یک سایت میراث جهانی یونسکو، که شامل نقاشی‌ها و مجسمه‌های غار خیره‌کننده است. به سافاری های حیات وحش در پارک های ملی Minneriya یا Kaudulla بروید تا شاهد تجمعات معروف فیل ها در فصل خشک باشید. فصل تماشای نهنگ در میریسا در سواحل جنوبی معمولاً از ماه نوامبر آغاز می شود و زمان ایده آل برای دیدن نهنگ های آبی باشکوه است.

 

رزرو تور سریلانکا نوروز

سفر به سریلانکا با داشتن اندازه ایده آل، جایی که رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر آسان است، همه چیزهایی را که یک مسافر در آسیا به دنبال آن است، ترکیب می کند. این زیبایی بی نظیر در تعطیلات در سریلانکا در انتظار شماست. همچنین لازم به ذکر است که مجموعه لوکس تریپ به عنوان مجری مستقیم تور سریلانکا، در نوروز بهترین شرایط را برای مسافران خود در نظر گرفته است. مجموعه ما به عنوان کارگزار تور سریلانکا، در تور سریلانکا نوروز علاوه بر در نظر گرفتن بهترین گشت ها و خدمات، پرداخت عوارض خروج از کشور و خدمات CIP را به عنوان یک هدیه نوروزی برای مسافران محترم در نظر گرفته است. همچنین ما در لوکس تریپ به شما تور سریلانکا را پیشنهاد میکنیم تا از موقعیت های مناسب برای سفر به این کشور زیبا، جزو اولین ها باشید که باخبر میشوند.

همین الان تماس بگیرید