تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور ویتنام و کامبوج 28 اسفند | نوروز 1403 – 13 شب و 14 روز

2 شب هانوی + 2 شب هالونگ (کشتی کروز) + 3 شب دانانگ + 3 شب هوشی مین + 3 شب سیئه م ریپ
3 فروردین
ایرلاین : هواپیمایی قطر
13 شب و 14 روز
قیمت از
2990 دلار + هزینه بلیط

تور ویتنام 3 فروردین | نوروز 1403 – 10 شب و 11 روز

3 شب هوشی مین + 3 شب دانانگ + 2 شب هانوی + 2 شب کشتی کروز
3 فروردین
ایرلاین : قطر ایرویز
10 شب و 11 روز
قیمت از
2590 دلار + 69.990.000 تومان

تور ویتنام و پوکت ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ، ۱۳ شب و ۱۴ روز

۲ شب هانوی + ۲ شب خلیج هالونگ (کشتی کروز) | ۳ شب دانانگ + ۲ شب هوشی مین + ۴ شب پوکت
۲۷ اسفند
ایرلاین : پرواز قطر
۱۴ روز و ۱۳ شب
قیمت از
۳۲۹۰ دلار + ۶۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان

تور ویتنام، کامبوج و لائوس 2 فروردین | 17 شب و 18 روز

3 شب هانوی، 2 شب هالونگ + 3 شب دانانگ/ 3 شب هوشی مین + 3 شب سیم ریپ / 2 شب لوانگ پرابنگ + 1 شب وین تیان
2 فروردین
ایرلاین : پرواز قطری
17 شب و 18 روز
قیمت از
4290 دلار + هزینه بلیط

همه چیز درباره تور ویتنام در نوروز

تابحال شده که بخواهید به یک کشور آسیایی با فرهنگ غنی و مکان های طبیعی و جنگلی سفر کنید؟ یا اینکه دوست داشتید در کنار لذت بردن از غذاهای آسیایی خوشمزه، منظره ای زیبا و تماشایی را در کنار عزیزانتان نگاه کنید؟  پس تور نوروز ویتنام گزینه ای مناسب برای شماست. ویتنام معروف به رویایی ترین کشور آسیا، یهترین گزینه برای سفر شما است که میتوانید درکنار عزیزانتون، از این سفر مهیج نهایت لذت را ببرید. خب حال بیایید کمی اطلاعات راجب این کشور بسیار زیبا برای سفر دلچسبی که در پیش رویمان است جمع کنیم.

کشور ویتنام یک کشور آسیایی است که به داشتن جنگل های انبوه و همچنین شهر های تجملی و زیبای خود معرف است. یکی از مهم ترین شهر هایی که مقصد گردشگری در تور ویتنام عید ما میباشد، شهر هانوی است که از قضا، پایتخت این کشور نیز میباشد. اگر جزو دسته افرادی هستید که علاقه مند به معماری در کنار فضاهای طبیعی و همچنین رودخانه ای دارید، به شما قطعا شهر هانوی را پیشنهاد میدهیم که تمامی این گزینه های را در خود جای داده است. اما اجازه بدهید قبل از اینکه بیشتر راجب این شهر تاریخی بگوییم ، کمی راجب عجایب کشور ویتنام برایتان بگوییم. با luxtrip همراه باشید.

 

در تور ویتنام عید نوروز به کدام شهر ها سفر کنیم؟

اولین مقصد ما در تور عید ویتنام، پایتخت کشور ویتنام یعنی شهر هانوی (Hanoi) است. بیاید کمی جزئی تر به شهر نگاه کنیم که در هنگام سفر بتوانیم به راحتی مقصدی برای سر زدن پیدا کنیم. اگر میخواهید که از هوای مطبوع نهایت لذت را ببرید باید به شما بگوییم که بهترین فصل های سفر به این شهر در بهار و پاییز است. در کجا میتوانید شهری پیدا کنید که ۱۸ دریاچه در خود داشته باشد؟ شهر هانوی با داشتن این تعداد دریاچه توانسته محیطی بسیار منحصر به فردی را برای توریستان خود ایجاد کند. یکی از این دریاچه ها که پیشنهاد میکنیم حتما در اوقات آزاد خود به آن سر بزنید، دریاچه وست (West Lake) است. این دریاچه بزرگترین دریاچه شهر هانوی نیز میباشد، اگر هم دوست دارید در کنار عزیزانتان غروب آفتاب را تماشا کنید، دریاچه وست بهترین گزینه برای این امر است.

جاذبه های گردشگری تور ویتنام در نوروز امسال

از دیگر مکان هایی که در تور نوروز ویتنام از آن دیدن کنید، پارک ملی کت با (Cat Ba National Park) است. آیا شما نیز علاقه مند به طبیعت و حیات وحش هستید؟ این پارک با جاذبه های گردشگری که دارد میتواند برایتان بسیار جالب باشد. به کدام یک علاقه دارید؟ تماشای منظره دریایی یا یک منظره جنگلی؟ خب باید بگوییم که این پارک ملی هر دو گرینه را درخود جای داده است. همچنین جنگل های خود رو طبیعی و جنگل هایی که با کمک انسان ها ساخته شده اند نیز میتوان در این پارک شگفت انگیز پیدا کرد که خانه گونه های بسیار متنوعی از حیوانات خشک زی و آبزی میباشد.

شهر بعدی که در نظر داریم درباره اش با شما صحبت کنیم، معروف به الماس ویتنام است. شهری که زیبایی خیره کننده اش باعث شده تا در تور عید نوروزی ویتنام نیز آن را داشته باشیم. بدنبال جایی هستید که بهترین غذاهای دریایی با تنوع بالا را در کنار رودخانه پر آب نوش جان کنید؟ یا دوست دارید در همان رودخانه ها قایق سواری کنید و غروب آفتاب را تماشا کنید؟ قطعا هرکسی باشد جوابش مثبت خواهد بود. پشس بگذارید شهر هوی آن (Hoi an) را به شما معرفی کنیم تا مقصد بعدی سفرتان را از همین حالا انتخاب کنید.

مهم ترین چاذبه های توریستی ویتنام کدامند؟

برای علاقه مندان به فضای اینترنتی و کسانی که دائما در حال عکاسی هستند، ما در تور ویتنام برای نوروز برای شما این شهر را نیز در نظر گرفته ایم زیرا گزینه ایست که نمیتوان به راحتی ردش کرد، این شهر دیدنی مکان های بسیار زیبایی را در خود جای داده است و دل هر مسافری را بدست می آورد. از آنجا که این شهر بخاطر موقعیت مناسبی که داشت، بین قرن های پانزدهم تا نوزدهم مقصد کشور های مختلفی برای تجارت بوده است، از جمله چین، فرانسه و ژاپن که میتوانید در معماری این شهر زیبا نیز پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری تور ویتنام

اگر دوست دارید در تور مسافرتی ویتنام نوروز امسال برای گذراندن وقت خود به جایی بروید که از فضای شهری دور باشد و منظره دریایی نیز داشته باشد، ساحل کاو دای (Cau Dai) برای شما گزینه ای مناسب است. تصور کنید که بعد از پیاده روی و شنا کردن در این ساحل، حال میخواهید برای صرف شام به جایی بروید، چه جایی بهتر از رستوران های ساحلی که انواع غذاهای دریایی را برایتان سرو میکنند.

آب و هوای ویتنام در نوروز چگونه است؟

کشور ویتنام بخاطر داشتن آب و هوای شرجیو مرطوب خود در طول سال، جنگل های متعدد و زیبایش، شهر های تاریخی که دارد بسیار محبوب مسافران قرار گرفته است، اما میخواهیم بدانیم که در تور مسافرتی ویتنام آب و هوای این کشور برای سفر کردن چطور میباشد؟

بهترین زمان سفر به ویتنام چه موقع است؟

کشور ویتنام جزو یکی از دیدنی ترین مقصد هاییست که هر شخص علاقه مند به سفر باید آن را ببیند. اما نکته ای که بسیار مهم است، در طول برخی از بازه های سال، پیک گردشگران به طور کلی بیشتر از بقیه سال میشود. ویتنام نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنابر این اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید، باید در نظر داشته باشید که از این بازه ها که اصطلاحا زمان طلایی یا Golden Time گفته میشود دوری کنید.

تور ویتنام در زمستان

اگر شما هم جزو مسافرانی هستید که نمیخواهند با مشکلاتی از قبیل کمبود یا نبود بلیط هواپیما روبرو شوند، یا از کسایی هستید که دوست ندارند صبح تا شب خود را بدنبال پیدا کردن هتل مناسب بگذارند، پس باد بگوییم که زمان های طلایی تور ها برای شما مناسب نیست. نمونه ای از این بازه های زمانی، مربوط به تعطیلات کریسمس میباشد. اگر قصد سفر با تور ویتنام نوروز را دارید، آژانس مسافرتی که قصد انتخابش را دارید نیز بسیار میتواند به شما کمک کند تا به رحاتی از این مشکلات دوری کنید.

بهترین زمان سفر به کشور ویتنام در عید نوروز، از اوایل اصفند ماه تا اوایل فروردین ماه میباشد، چرا که حجم مسافران در این زمان نسبتا کمتر از بازه های قبل و بعدش است. لوکس تریپ به عنوان کارگزار رسمی تور نوروزی ویتنام ، به شما این کمک را میکند تا بتوانید بهترین سفر ممکن را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

هزینه ها در تور نوروزی ویتنام چگونه است؟

خب حال که تصمیم گرفته اید به ویتنام سفر کنید، باید بگوییم نیازی به نگرانی درباره هزینه ها نمیخواهد داشته باشید، چرا که با کمترین هزینه ها، میتوانید یک سفری لاکچری و شگفت انگیز داشته باشید. بیاید کمی جزئی تر نگاه کنیم. اگر به دنبال مکانی هایی ارزان قیمت هستید که بتوانید امکاناتی نیز داشته باشد، در تور عید نوروزی ویتنام خوابگاه ها بهترین گزینه هستند چرا که تنها با 5 دلار هزینه کردن میتوانید از این خوابگاه ها استفاده کنید. اگر به دنبال یک پانسیون تمیز که امکانات بیشتری داشته باشد هستید، حدود 10 دلار باید هزینه کنید و بسته به مکانی که میخواهید در آن اقامت کنید میتواند هزینه ها متفاوت باشند.

تجربه تور ویتنام ارزان

در برخی از بازه های زمانی سال، حجم مسافران به کشور ویتنام و به طور کلی، گردشگری در تمامی جهان بسیار بیش تر از میشود. اصطلاحا به این بازه ها، زمان طلایی تور یا Golden Time میگویند اما باید در نظر داشته باشید همانگونه که حجم گردشگران زیاد میشود، احتمال اینکه با مشکلاتی از قبیل گرانی بلیط و یا کمبود هتل برای رزرو روبرو شوید. بنابر این در نظر داشته باشید که برای خرید تور ویتنام نوروز، و البته تجربه سفری خوش حتما از این زمان ها دوری کنید. کریسمس یا سال جدید میلادی نیز یکی از این زمان های طلایی تور میباشد که پیک مسافران زیادی را شاهد خواهیم بود.

قیمت تور ویتنام در نوروز

اگر شما نیز جزوه دسته افرادی هستید که دلتان میخواهد در یک هتل با سوییت شخصی درسفرتان اقامت کنید، هتل های ارزان قیمتی هستند که با امکاناتی نظیر تخت دونفره، وای فای و صبحانه رایگان حدود ۱۰ دلار باید هزینه کنید. اگر هم دوست دارید در هتل هایی با نامکانات بیشتر شب خود را بگذرانید، باید از 50 دلار هزینه هایتان را برای یک شب در نظر بگیرید که نسبت به امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد، بسیار مناسب است.

غذاهای معروف ویتنامی کدام ها هستند؟

تصور کنید که بعد از سر زدن به تمامی این مکان ها و کلی فعالیت، حال بدنبال این هستید تا شامی به سبک ویتنام میل کنید، باید بگوییم که غذاهای ویتنامی به نوبه خود بسیار محبوب هستند و ما در تور ویتنام عید حتما برایتان در نظر گرفته ایمشان. باید بگوییم که خوراک های ویتنامی طرفداران زیادی از بین گردشگران برای خود پیدا کرده اند.

بهترین غذاهای ویتنام

سوپ ونتون، کاری گوشت و ماهی کبابی از غذاهای محبوب در ویتنام به شمار می روند که میتوانید در گوشه کنار هر خیابان پیدایشان کنید. این درحالیست که در کنار کیفیت خوب غذاها، بسیار مقرون به صرفه نیز هستند به گونه ای که میتوانید تنها با یک دلار یه وعده کامل نوش جان کنید.

لوکس تریپ به عنوان مجری مستقیم تور ویتنام ، با سالها تجربه در خصوص برگزاری و لیدری تور های مختلف از جمله ویتنام، ژاپن و البته کشور های شینگن، شما را در تمامی مراحل از جمله اخذ ویزای توریستی ویتنام همراهی خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره های درج شده در ارتباط باشید.

همین الان تماس بگیرید