تلفن ویژه مشاوره 02188874123

تور پوکت 1 فروردین، 7 شب و 8 روز

7 شب پوکت
1 به 9 فروردین
ایرلاین : قطر ایرویز
7 شب و 8 روز
قیمت از
390$ + ۷۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان ( پول پرواز)

تور ویتنام و پوکت ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ، ۱۳ شب و ۱۴ روز

۲ شب هانوی + ۲ شب خلیج هالونگ (کشتی کروز) | ۳ شب دانانگ + ۲ شب هوشی مین + ۴ شب پوکت
۲۷ اسفند
ایرلاین : پرواز قطر
۱۴ روز و ۱۳ شب
قیمت از
۳۲۹۰ دلار + ۶۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان

تور پوکت و ساموئی 1 فروردین، 7 شب و 8 روز

4 شب پوکت، 3 شب سامویی
1 فروردین
ایرلاین : پرواز قطری
7 شب و 8 روز
قیمت از
550 دلار + ۶۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان

تور پوکت نوروز

پوکت بخاطر داشتن سواحل زیبا، کلاب های شبانه اش و بسیاری از فعالیت های خوبی که میتوانید در آن انجام دهید مورد پسند بسیاری از توریست ها در سراسر جهان قرار گرفته است. از آنجا که داریم به عید نوروز نزدیک میشویم، یکی از بهترین مکان هایی که میتوانیم در کنار خانواده و دوستانمان نهایت استفاده از تعطیلاتمان را ببریم، جزیره خیره کننده پوکت است.

مکان های دیدنی پوکت در نوروز

پوکت، جاهای دیدنی متعددی دارد، اما میخواهیم بدانیم بهترین مکان های دیدنی پوکت در نوروز امسال کجاها هستند؟ ساحل فی فی (Phi Phi Island) یکی از دیدنی ترین نقاط در عید نوروز امسال است. فی فی مجموعه ای از جزایریست که در کنار یکدیگر قرار دارند. این جزیره بخاطر داشتن ساحل های بسیار زیبا، آب های کریستالی و موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد مورد پسند بسیاری از مسافران قرار گرفت.

تور پوکت نوروز ۱۴۰۳

مکان دیدنی بعدی که برایتان در تور پوکت نوروز در نظر گرفتیم، فلورستا مرکزی پوکت (Central Phuket floresta) است. فلورستا یک مرکز خرید بزرگ در قلب جزیره پوکت است. در این مرکز خرید سوغاتی های زیادی را میتوانید پیدا کنید. همچنین رستوران های متعددی را میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید که انواعی از غذاها را برایتان سرو میکنند.

اگر علاقه مند به طبیعت هستید، مکان بعدی که برایتان در نظر داریم برای شماست، تپه کارون معروف به (Karon View Point) یکی از دیدنی ترین منطقه های طبیعی است که در پوکت قرار دارد. دلیل آن هم بخاطر ویویی کامل از دریای آندامان است. همچنین ساحلی در نزدیکی این تپه با نام (Karon beach) قرار گرفته و میتواند مکان خوبی برای استراحت شما باشد.

لوکس تریپ به عنوان کارگزار رسمی تور پوکت نوروز با سالها تجربه در حوضه برگزاری و اخذ ویزای تایلند، شما را برای تجربه ای خوش در کنار عزیزانتان همراهی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

هزینه سفر به تور پوکت نوروز

سفر کردن در موقع عید نوروز میتواند یکی از گزینه های مناسبی باشد که علاوه بر لذت بردن از تعطیلات، در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید، اما در نظر داشته باشید که بسته به نوع سفری که میخواهید انجام دهید ممکن است هزینه های بیشتر و یا کمتری را پرداخت کنید. برای مثال اگر میخواهید به صورت انفرادی به گشت و گذار در پوکت بروید، باید حتما برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. برنامه ریزی در مورد مکان هایی که قصد دیدنشان را دارید، رستوران هایی که میخواهید بروید، حتی محل اقامت خود.

در صورتی که با سفر کردن از طریق تور پوکت، نگران این مسائل نخواهید بود. اما در نظر داشته باشید که هنگام سفر با تور، زمان محدود تری را دارید. یکی دیگر از مسائل مهمی که باید در نظر بگیرید، تفاوت قیمت تور های تک قصدی و چند مقصدی است. تور های تک مقصدی هزینه های کمتری با خود به همراه دارند، اما تور های چند مقصدی ممکن است هزینه بیشتری را داشته باشند.

luxtrip به عنوان مجری مستقیم تور پوکت نوروز با سالها تجربه در خصوص برگزاری تور های مختلف، شما را در تمامی مراحل سفر، از جمله اخذ ویزای توریستی تایلند، و همچنین رزرو هتل همراهی خواهد کرد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

تور پوکت در نوروز 1403

 

همین الان تماس بگیرید